17.2.2016
Allerin Fit-lehti uudistuu
Suomen luetuin treenilehti  Fit uudistaa  ulkoasuaan ja sisältöjään. Uudistuksen myötä lehti keskittyy enemmän kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin saavuttamiseen.

”Fit ei ole pelkkä liikuntalehti, sillä liikunta yksinään ei riitä pitämään kehoa terveenä ja kunnossa. Yhtä tärkeää on oikeanlainen ravinto ja mielen tasapaino. Fit esittelee keinot, joilla saavutat varmasti kauniin ja terveen kehon. Fit tarjoaa 100 prosentin takuun siitä, että saat elämääsi lisää energiaa”, kertoo lehden vt. päätoimittaja Taru Marjamaa .

11.2.2016
Marko Karvosta MTV:n sisältöjohtaja
VTM Marko Karvo on nimitetty 11.2.2016 alkaen MTV:n sisältöjohtajaksi ja Sisällöt-yksikön vetäjäksi. Marko Karvo on toiminut MTV:ssä useissa tehtävissä vuodesta 2000 alkaen, viimeksi suunnittelujohtajana Sisällöt-yksikössä.

11.2.2015
Sanoma Media Finland ostaa Omakotimessujen liiketoiminnan
Sanoma Media Finland on ostanut Globex Oy:ltä Omakotimessujen liiketoiminnan. Omakotimessut on vuosittainen tapahtuma, joka järjestetään Vantaalla tämän vuoden lokakuussa 22. kerran.

”Rakentaja.fi on järjestänyt 15 vuoden ajan Rakenna & Remontoi -messuja, jotka keräävät suuren määrän kiinnostunutta yleisöä tutustumaan rakentamisen alan tuotteisiin ja palveluihin. Omakotimessujen konsepti ja kohderyhmä on hieman erilainen. Tunnettu ja vakiintunut tapahtuma täydentää hyvin asumisen liiketoimintaamme”, Sanoma Digitalin Finlandin liiketoimintajohtaja Marja-Leena Tuomola sanoo.

Omakotimessut tulee osaksi Rakentaja.fi:n tuotevalikoimaa. Kaupan mukana ei siirry työntekijöitä.

8.2.2016
Suomalaiset mediat perustivat videoverkoston
Joukko johtavia suomalaisia mediataloja on perustanut yhteisvoimin uuden kotimaisen videoverkoston nimeltään MTV Videoverkosto. MTV:n luotsaaman verkoston ensimmäisiä kumppaneita ovat A-lehdet, Aller, Bauer Media, Keskisuomalainen, Mediatalo ESA (Etelä-Suomen Sanomat), Teknavi ja Uusi Suomi.

MTV Videoverkoston jäsenet haluavat yhdessä kasvattaa laadukkaan videosisällön ja videomainonnan roolia kotimaisissa medioissa. Yhteistyön tavoitteena on rakentaa Suomen suurin videoverkosto.

MTV vastaa videoverkoston mainosmyynnistä, mutta kumppanit voivat jatkossakin myydä mainontaa omiin videosisältöihinsä.

5.2.2016
Alma Media ja Talentum yhdistyvät uudeksi liiketoimintayksiköksi
Alma Median Talousmedia ja yrityspalvelut -yksikön ja Talentumin liiketoimintojen yhdistymisestä syntyvän kokonaisuuden nimeksi on valittu Alma Talent. Yhdistyvä yksikkö kulki integraatiosuunnittelun ajan väliaikaisesti työnimellä Ammattilaismedia ja yrityspalvelut.

Alma Talentin medioita ovat muun muassa Kauppalehti, Talouselämä, Tekniikka & Talous, Markkinointi&Mainonta, Arvopaperi ja Tivi. Mediat tavoittavat painettuina ja digitaalisina lähes 1 100 000 eri alojen suomenkielistä asiantuntijaa, päättäjää ja sijoittajaa. Ruotsissa Alma Talentin julkaisuja ovat muun muassa Affärsvärlden, Ny Teknik ja Dagens Media.

2.2.2016
Anna Ruohosesta Vauvan ja Meidän Perheen päätoimittaja
Anna Ruohonen on nimitetty Suomen suurimman vauvaperheiden median Vauvan ja Suomen suurimman perhelehden Meidän Perheen päätoimittajaksi helmikuun alusta alkaen.

Anna Ruohonen siirtyy Vauvan ja Meidän Perheen johtoon lehtien toimituspäällikön paikalta. Hän on työskennellyt aiemmin toimittajana Vauvassa ja Meidän Perheessä sekä taloustoimittajana muiden muassa Taloussanomissa ja Talouselämässä.

28.1.2016
Esko Villman Aller Median sisältömarkkinoinnin tuottajaksi
CalcusGroupin kuluttajaliiketoiminnan johtaja Esko Villman siirtyy Aller Median sisältömarkkinoinnin tuottajaksi helmikuun alussa.  Aller Medialla Villmanin vastuulla ovat muun muassa merkittävät sisältömarkkinointiratkaisut ja –asiakkuudet sekä konseptointi

 

 

mzugovic@themxgroup.com'

About

This author has yet to write their bio.
Meanwhile lets just say that we are proud contributed a whopping 56 entries.